آموزش بازاریابی به صورت کاربردی
این دوره برای همهی افراد علاقهمند به بازاریابی مناسب بوده و پیشنیاز خاصی ندارد. هرچند که داشتن پیشزمینهی مهندسی و تحلیلی (کارشناسی) بسیار موثر خواهد بود.
در این دوره به بررسی مفاهیم اصلی در حوزههای زیر خواهیم پرداخت:
• مدیریت رابطه سودمند با مشتری
• شرکت و استراتژی بازاریابی
• محیط بازاریابی
• مدیریت اطلاعات بازاریابی
• بازار مصرفی و رفتار مصرفکنندگان
• بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری
• استراتژی بازاریابی مشتریمدار
• قیمتگذاری
• استراتژی قیمتگذاری
• تبلیغات و روابط عمومی
و.
پکیج آموزشی نابغه سخنرانی شوید
بازاریابی , ,بازاریابی• ,استراتژی ,قیمتگذاری• ,بازار ,این دوره ,و رفتار ,صورت کاربردی ,آموزش بازاریابی ,بازاریابی به
درباره این سایت